V pondělí 11. 5. 2021 jsme realizovali v rámci projektu webinář Jak na on-line marketing v dalším vzdělávání. Webinář pro nás zorganizovala brněnská firma MarketingPPC s.r.o.
Realizací webináře chceme přispět k podpoře realizace dalšího vzdělávání školami z Karlovarského kraje.
Zde je stručný program:
- Jak on-line marketing (ne)funguje
- Na co je potřeba pamatovat, než se s on-line propagací začne.
- Jaké výsledky lze (či nelze) v on-line marketingu realisticky očekávat.
- Jakým chybám se od začátku vyhnout.
- Marketingová strategie - trh, sdělení, médium
- Jak a proč je potřeba nejprve definovat publikum, které chceme oslovit.
- Jak správně vybrat marketingové sdělení (= co publiku říci).
- Výběr vhodného média, kde se cílové publikum nachází (= kde publikum oslovit).
- Stručně k fázím nákupního cyklu
- Proč od nás většina lidí nyní nic nekoupí (= např. neobjedná vzdělávací program) a jak s tím nakládat.
- Možnosti dlouhodobější práce s cílovým publikem (= pokud někdo neobjedná vzdělávací program dnes, možná jej objedná za půl roku).
- Nejpoužívanější nástroje on-line marketingu
- Kde a jak má smysl vzdělávací programy propagovat.
- Na které nástroje on-line marketingu je naopak možné zapomenout.
- Jak a proč v on-line marketingu měřit výsledky
Prezentaci najdete zde a záznam z webináře zde.
Komentáře