5. setkání Pracovní skupiny pro implementaci strategických cílů vzdělávací politiky v Karlovarském kraji (27. 6. 2023)

 




Zahájení setkání a prezentace informací o KAP III a navazujícím projektu APU (Mgr. Eva Saligerová)

Účastníci byli seznámeni s průběhem realizace projektu KAP III a o dalších krocích, které budou následovat. Byla vyhlášena výzva č. 18 Akční plánování v území – IDZ v rámci OP JAK. Účastníci byli seznámeni s cílem výzvy, oprávněnými aktivitami i oprávněnými žadateli. Dále byli seznámeni s možnostmi partnerství a termíny podání žádosti o podporu. Diskutovány byly možnosti, jak se kraj postaví k podání této žádosti, zda budou školy partnery projektu a na jaké aktivity by bylo vhodné projekt zaměřit. 

Jednotný model, průvodce strategickým a akčním plánování (Mgr. Eva Saligerová)

Účastníci byli seznámeni s tvorbou jednotného modelu – průvodcem strategickým a akčním plánováním, který je vytvářen v rámci projektu Metodická podpora akčního plánování (P-AP). Diskutovány byly možnosti využití školami, místními akčními plány a kraji. Účastníci byli seznámeni i s postupem, jak bude jednotný model dále rozvíjen a šířen mezi cílové skupiny.

Tipy na využití umělé inteligence ve výuce (Ing. Hana Čiháková, Ph.D.)

Pro podporu průřezového tématu digitální kompetence byla zrealizována diskusní část týkající se využití umělé inteligence ve výuce. Prezentace navazovala na předchozí jednání, kde jsme se již tomuto tématu byla věnovali. V prezentaci byly účastníkům představeny konkrétní příklady aktivit do vyučovacích hodin, ve kterých je možné využít AI. Dále byly diskutovány legislativní předpoklady využití AI ve školách.

Ženy generace Z podnikající v digitálu – příklady dobré praxe v ČR i zahraničí (Mgr. Marie Florianová)

V diskusi jsme navázali na 4. jednání Platformy, kdy byli účastníci seznámeni se vzdělávacím programem vzniklým v projektu. Nyní jsme diskutovali příklady dobré praxe – tzv. „role models“ které je k dispozici na vzdělávacím hubu projektu. Byla diskutována i možnost zdarma se zapojit do pilotního ověřování a výstupy připomínkovat.



Komentáře